Ettercap Kullanarak Oturum Ele Geçirme

 



Oturum ele geçirme, bazen çerez ele geçirme olarak da bilinir, bir bilgisayar sistemindeki bilgilere veya hizmetlere yetkisiz erişim elde etmek için geçerli bir bilgisayar oturumunun (bazen oturum anahtarı olarak da adlandırılır) kullanılmasıdır. Özellikle, bir kullanıcının kimliğini uzak bir sunucuda doğrulamak için kullanılan sihirli bir çerezin çalınmasına atıfta bulunmak için kullanılır. Birçok web sitesinde bir oturumu sürdürmek için kullanılan HTTP tanımlama bilgileri, bir aracı bilgisayar kullanan bir saldırgan tarafından veya kurbanın bilgisayarında kayıtlı tanımlama bilgilerine erişimle kolayca çalınabileceğinden, web geliştiricileri için özellikle önemlidir.


Gereksinimler 


  • kali linux
  • Ettercap
  • Burada Hedef Web Sitesi www.techpanda.org/ kullanıyoruz

Hadi başlayalım

Adım 1:- Öncelikle Kali Linux'a giriş yapınve ettercap'ı seçin

Adım 2 :- Ağ arayüzü isteyecektir. Burada wlan0 kullanıyorum arayüzünüzü seçin ve Tamam'a tıklayın.


Adım  3: -  Şimdi ağınızdaki mevcut ana bilgisayarı kontrol etmek için Ana Bilgisayar simgelerini seçin.


Adım 4:- şimdi ağınızdaki mevcut Cihazları kontrol etmek için arama simgesine tıklayın.
Adım 5: - Ağdaki IP Adreslerini gösterecektir. 192.168.0.105 gibi hedef IP Adresini seçin ve Hedef 1'e ekle'ye tıklayın.


Adım 6: - Şimdi Mitm (ortadaki adam) seçeneğini seçin. ARP zehirlenmesine tıklayın.



Adım 7 : - Uzak bağlantıları koklama veya yalnızca tek yönlü zehirleme isteyecektir. Uzak bağlantıları kokla seçeneğini işaretleyin ve Tamam'a tıklayın.


Adım 8: - Şimdi Başlat seçeneğini seçin ve koklamaya başla simgesine tıklayın.



 Adım 9 :- Şimdi koklama başladı, www.techpanda.org'da kurban olarak giriş yapıyorum .



Gördüğünüz gibi size hedef PC'nin HTTP şifresini gösterecek.


Daha yeni Daha eski

POST ADS1

POST ADS 2